Öğreniyorum...

Kendime bir ara "şu an emekli olsam ne yapardım ? " diye sordum. Nasıl zaman geçirirdim , benim bir hobim var mı ? tutkuyla yapmayı sevdiğim , keyif aldığım bir uğraşım.düşündüm düşündüm "olmalı" dedim. Sonraaaa...evlilik ile birlikte iş başa düşünce yemek tarifleri araştırmaya başladım.Baktım ki blog dünyası diye bir okyanus varmış.Yemek tarifleri ararken insanlar neler neler yapıyormuş ... şu internet çok yararlı bişeymiş.Gördükçe heves ettim bir dene bakalım  dedim. Daha çok hamım.Öğrencilik benimkisi , deniyorum...Netice olarak , herkesin bir hobisi olmalı . Hayatı daha keyifle hale getiriyor...muş. Anladım ki yeni şeyler öğrenmenin de zamanı yokmuş , yeter ki isteyelim. Yeni şeyler öğreniyorum blog arkadaşlarımız sayesinde ... İyi ki varlar...

Böyle bir hobi odası sahibi olanlarınız vardır belki, ne mutlu size.
Herkese keyifli tatiller...

Yorumlar

Popüler Yayınlar