Bir Mola daha...

Bu sene böyle oldu.Kısa kısa molalar veriyorum , pazartesi ve salı günü tatildeyim tatilde ^-^
Bir yolculuk yok , Antalya’dayım. Dinlence, aile ile vakit geçirme tatili ^-^


Yaz nedeniyle ,serviste geçen sürem 45 dakika olunca kitap okuyacak güzel bir fırsat oldu benim için.Bir ayda üç kitap tamamladım, iyi de oldu. Dün yeni bir kitap daha aldım, adı “Mesnevi Terapi “ Prof.Dr.Nevzat Tarhan’ın.Arka kapakta der ki ; “Prof.Dr.Nevzat Tarhan buradan bakarak , Mesnevi’nin çağları aşan bilgeliğinin ruha nasıl şifa olabileceğini anlatıyor.Tarhan "Mesnevi Terapi"’de Mevlana’yı günlük hayatta bize yol gösterecek bir rehber olarak tanımamız gerektiğini anlatıyor.İçimizdeki hakikatı görmemizi , farkındalığımızı arttırmamızı arttırmamızı sağlayacak önerilerle Mesnevi’yi modern psikoloji tarafından da kabul gören bir anlayışla kalbe ve ruha şifa veren bir eser olarak okutuyor”
Ben şimdiden sevdim belki sizde seversiniz .

Mevlana der ki ...
"İnsanda güzel olan yüzdür,
yüzde güzel olan gözdür,
ama insanı insan yapan ağızdan çıkan sözdür..."


Bir öncesinde Sevgili Demet’in tavsiyesi ile okuduğum Aykut Oğut’un “Evrenden torpilim var” kitabını da çok sevdim, bir çırpıda okudum ve çok şey öğrendim . Bakış açıma çok faydası olduğuna ,olacağına inanıyorum, hayatıma uygulamaya başladım. “Ne okusam “ diyorsanız tavsiye ederim , kesinlikle yararını göreceksiniz .


Herkese iyi günler...

Yorumlar

  1. Antalya da oturarak ne kadar şanslısınız desem yeri. Sizin oralar çok sıcak oluyor desem de yeri. Ama yine de çok şanslısınız. Umarım tatil iyi gelir.

    YanıtlaSil
  2. ANTALYALIM NEREDE OITURUYOSUN BEN LARADA.
    BOŞ ZAMANLARINI BİLE DEĞERLENDİRMEN ÇOK GÜZEL...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar