Yeniden,başlayabilir miyim?

Merhabalar,
Hala burada olan kimler kaldı acaba? Özlüyoruz bir çoğumuz blog günlerini ama bir türlü tekrar dönüş yapamıyoruz. İnstagramı hem çok seviyoruz , hem şikayet ediyoruz, Tekrar blog paylaşımlarına dönmek isteyip, nereden başlayacağını bilemeyenler .... burada mı? Bakalım, yine de iki satır kelam ile başlamakta fayda var...
En son paylaşımım Aralık 2016'ın son günlerine ait, Hayatımda yeni bir dönemin başlaması için attığım adımlar ile sadeleşme , yavaşlama sürecine kendimi hazırlama aşamasında idim, amacım çok çok paylaşım 
yapmak idi, paylaşacak çok şey vardı , paylaşmaya mecali olmayan bir ben vardı :) Düşünemedim blogu hiç.
Bol bol vaktim olsa da yapmaya hali olmayan bir Yasemin vardı, çok şükür geriye dönüp baktığımda kolay 
olmayan , bol bol şükürlü bir zamandı , hayali ile yanıp tutuştuğum yavrumuza kavuştuk, Allah isteyen bekleyen herkese kolaylıkla nasip etsin , evlatları annelerine babalarına bağışlasın.
Geçirdiğim süreç , uzun uzun anlatılacak , ortak bir nokta bulabilecek anne adaylarını ilgilendirebilecek bir zaman dilimiydi. Süreci yaşarken , paylaşmanın , bu süreci yaşayanlara azim versin diye düşünmüştüm ama 
nereden nasıl başlamam gerektiğini bilemedim , aslında hala da bilmiyorum.Şimdilik böyle bir girizgah ile 
merhaba deyip gerisini bir düşüneyim mi ki? bilemedim.
Görüşürüz inşallah :)





Yorumlar

Popüler Yayınlar