2019 ,"daha çok kitap okuma hedefim"

Selamlar
sanırım yazdıklarımı sadece ben okuyorum :) ama olsun, çıkış noktamda bu değil miydi? 
Kendime notlar almak...Güzel güzel hedefler belirlemek...
Bu ara kitaplığımla pek bir kafam meşgul.Kitaplığımda yer açma hedeflerimden bir tanesi.Acaba ne yapsam ,
arkadaşlarıma mı hediye etsem , bir sahafa mı götürsem diye düşünürken....İnstagramda bir sayfa ile tanıştım.

Bibliyodükkan adı , linkini ekledim instagram/bibliyodükkan
ve benim dükkan yaseminin dükkanı
Epey de kitabımda satıldı, alan memnun, satan memnun , Bibliyodükkan memnun, 
eeeee o zaman şahane bir girişim değil mi? Buyurun sizde katılın, derim .

Kitapları elden çıkarayım derken , taaaa 2004 yılında alıp , okumayı tamamlamadığım bir kitaba tekrar başladım dün.
Eeee 2004 'den 2019'a kadar epey zaman geçmiş.Yeniden şans verdim kendime , iyi gidiyor, Ocak ayının sonunda 
kitapta bitmiş olur mu? umut ediyorum.

Kitap Cahit Uçuk 'a ait, ismi "Bir imparatorluk çökerken..."

Kitap arka kapağında yazılanları paylaşayım sizinle.

                     Cahit Uçuk, anılarında , Selanik ve İstanbul'un ahşap konaklarındaki görkemli yaşamı, işgal yıllarını, 
ülkeyi kara bulutların arasından yeni bir devlet kurmaya çalışan idealist insanların çabalarını ve unutulmuşluğunu anlatıyor.
                     Cumhuriyet Türkiyesi'ninilk kadın yazarlarından biri olan Cahit Uçuk 'un anılarında anlattığı sadece onun değil , hepimizin geçmişi.

                      Artık çarpıtılmaya yüz tutan yakın tarihimizin birinci elden tanıklığı.

Şimdilik benden bu kadar, sevgiler...


Yorumlar

Popüler Yayınlar