Daldan Dala...

Kuşlar gibi daldan dala atlıyorum.Yarım yarım bir sürü iş var elimde.Gördüğümden yapasım geliyor.Zaman yetmiyor.Kiminle konuşsam aynı şeyi söylüyor .Akşamlar ne çabuk geçiyor.


Çok az kaldı , günler biraz daha uzayacak.Bize de daha çok zaman kalacak.Hep bir bekleyiş içindeyiz , hayatın anlamı bu mudur ? Sabah olunca akşamı ,pazartesi olunca cumartesiyi , kış gelince baharı …, hepimizin beklentisine göre liste uzar uzar gider , mesela bu aralar dört gözle orkidenin çiçek açmasını bekliyorum.Bu çiçek bana geldiğinde ekim ayıydı , aylardır çiçek yok üzerinde.Bir ay kadar önce ,  nihayet tomurcuklandı.Her akşam eve gittiğimde ilk işim bugün açmış mıdır  heyecanıyla yanındayım. Umutla kavuşma anını bekliyorum.


Geçen bahar çok sevip ektiğim bodrum papatyasının açmasını da bir yıl bekledim , pazar sabahı balkonda gördüğüm karşısında mest oldum ,  beklediğime deymiş deyip sevindim. Beklenen , özlenen , sabredilen ...
işte orda onun kıymeti , emek olmadan yemek olmuyor , sözün özü.


 Bu yazı da benim ruh halim gibi , daldan dala oldu.Kalın sağlıcakla...



Yorumlar

  1. Aynı beni anlatıyorsun sanki. Daldan dala ve her şeyden biraz.
    Her elini attığın şey sana keyif veriyorsa ne güzel. Bırak bazıları yetişmesin,yarım kalsın. Bir gün döner o yarımları tamamlarsın.

    YanıtlaSil
  2. :) ödev gibi görev gibi oldu mu yoruyor değil mi?yaptıklarımız , adı üstünde hobi ama :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar