Yazmak , içimden geldiği gibi yazmak istiyorum .
Bir süredir hayatımı yavaşlatma düşünceleri ile meşgulüm. Evimdeki eşyaların varlığı , Avm gezmelerinde ihtiyacım olmayan alışverişlerimiz,düşüncelerimde ki kalabalık , hayatımda var olan kalabalık , öze dönme , sadeleşme ...
Yeni yaşım , yaklaşan yeni yıl , hayalini kurduğum arzum, devamında tevekkül ile dua ile bekleyiş.
Bu ruh halleri içerisinde , kendimi yenileme , zihnimi yavaşlatma mümkünse bazı faydamız bulduğum düşünceleri sıfırlama.
Kendime notlar alarak , başlatmayı planladığım değişim, yenileşme ve sadeleşme sürecimi takip edebileceğim eski ama eskimeyen dostumu , blogumu kullanmak iyi fikir geldi.
Dün itibariyle izin surecim başladı , yenileşme sürecimde hayalini kurduğum bir dileğim için
İzmir'de olmam gerekiyor. İşyerinde ve yaşadığım şehirden , en önemlisi canımdan çok sevdiğim ailemden , hayırlı bir iş için ayrı kalmam gerekti.Paylaştığım durumum karşısında pozitif enerjileri ,
güzel dilekleri ve dualarıyla kendimi dinç tutmak için elimden geleninden kat kat fazlasını yapmalıyım. Anlık yükselişlerini kontrol altına almalıyım, zira en masum gibi görünen bir kelime beni yerle bir etmeye yetebiliyor. Zaman çok kıymetli , şuan şu zaman diliminden itibaren her saniye
Zihnimin ve bedenime etkisinin önemi çok büyük , farkında oldugum ,uygulamada da farkındalığının kuvvetli olması gereken bir süreç. Değerlendirilmesi gereken kıymetli zamanlar, kendime sık sık hatırlatıp , yazmanın beni bu yönde iyileştirmesini umuyor , tüm kalbime diliyorum.
Daha önce okumaya başladığım fakat tamamlayamadigim "İçe dönük konuşmanın gücü " isimli
kitaba tekrar başlamadım, içindeki önerileri değerlendirip uygulama yönünde paylaşımlar yapabilirsem...

Yorumlar

  1. Ben de bloğuma geri döndüm ve yazmanın inanılmaz gücünü tekrar keşfettim. Kaldığım yerden devam ediyorum ve bu sıralar sadeleşme yolunda fikirlerimi paylaşma kararı aldım. Aslında ne kadar sade yaşadığımı ve minimalizme yatkın olduğumu gördüm bu konuda yazanlara denk geldikçe.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar