Her eve lazım ; tutacak

İçimden bu aralar rengarenk iplerle , kurdelelerle uğraşmak geliyor.Biraz (!) sabırsızlık meselem  , sonuca bir an önce ulaşma hevesim olduğundan uzun soluklu işlere başlayamıyorum.Şu renkli motiflerle birşeyler yapmak istiyorum , yastık gibi ama biraz antreman  lazımdı.Annem elinde artmış bol miktarda renkli bebe yünlerinden tutacak yapmış , iyi fikirmiş sevdim.benim içinde bir başlangıç olur diyerekten işte ortaya bu çıktı.
 
Acemi işi ^-^
 
 
en eğlenceli kısmı da sonucu fotoğraflayıp keyifle kahveyi yudumlamak ^-^  
 


Yorumlar

  1. Çok cici olmuş. :) Bende örgü işini çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  2. Çok şirin olmuş bu tutacak. Ellerine sağlık.
    Geçenlerde paylaştığın derginin birinde vardı, kadının mutfağı rengarenk örülmüş çeşit çeşit tutacak doluydu. Hemem şiştim tabi:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar