Mim ödevim...


Sevgili tatlıcuma’nın mimini gecikmeli olarak hazırlayabildim.Kolay sorular …haydi bakalım “vira vira  demir aldı dünya,açılmış hayallerim rüzgarlara”

1.Yemek olsan hangi yemek olurdun?

Yaprak sarması… en keyifli yediğim.

2. Müzik aleti olsan ne olurdun?

Keman ... sesine , keman sanatçılarına hayranım.

3. Araba olsan hangisi olurdun?

Porsche cayenne ... hastasıyım...büyük düşünelim büyük olsun...

4. Aylardan hangisi olurdun ?

Yine aylardan "Kasım"... doğduğu ayı,mevsimi seven megolaman !

5. Ayakkabı olsan nasıl olurdun?

Spor... aman ne gerek var ...rahat olmalı ...

6. Kıyafet olsan hangisi olurdun ?

Eşofman ...devam ,rahat olmalı .

7. Renk olsan hangisi olurdun?

Mavi ... Gök mavi ...Deniz mavi... Akdeniz gibi , Antalya gibi ...

8. Hayvan olsan hangisi olurdun?

Leylek... misyonu güzel :)

9. Şu anda okuduğun kitabın 137. sayfasında ne var ?

Ayşe Kulin "Gizli anların yolcusu" ... henüz 137.sayfaya gelemedim.kitapta yanımda değil. affola :)

"soruları beğendim ben de yapayım" derseniz , buyursunlar efendim :)



Yorumlar

Popüler Yayınlar